Після побудови організаційної структури, заповнення довідників та опису бізнес-процесів, ви отримаєте єдину цільну бізнес-модель діяльності компанії. З цієї моделі можна формувати багато корисних звітів та регламентів.
Звіти можна використовувати для аналізу бізнес-моделі або як інструмент регламентації діяльності та створення бази знань підприємства.
Вбудовані шаблони звітів
Програма містить кілька десятків звітів, серед яких: посадові інструкції, положення про підрозділи, регламенти процесів, робочі інструкції, штатний розклад, профілі посад, входи та виходи процесів.
Візуальний редактор шаблонів
Вбудований редактор дозволяє змінювати зовнішній вигляд будь-яких звітів без скриптів та програмування. Також ви можете додати до будь-якого довідника свої поля та форми, а потім вивести їх у звіт.
Динамічні матриці
Іноді зручніше представити інформацію з бізнес-моделі у вигляді матриці. Ви маєте змогу відображати проєкції оргструктури, працівників, посад, документів, ресурсів процесів та функцій.
Корпоративний портал
Замість друку документів та звітів, розмістить їх на порталі, а працівникам надайте онлайн доступ з будь-якого пристрою: ноутбука, планшета чи смартфона. Таким чином всі регламенти будуть завжди актуальні.